Simon Strand
Medlemmar
T12

Antal inlägg: 528
|
 |
« skrivet: maj 30, 2008, 12:20:12 pm » |
|
sugs finns nu även på irc. stort steg in i framtiden! #sugs @ irc.studentnatet.se För er som inte har IRC-klient så är mIRC ett enkelt alternativ att börja med. http://www.mirc.com/
|
|
|
|
« Senast ändrad: oktober 12, 2009, 01:34:31 pm av Roger »
|
Loggat
|
Theremin, 0736268039
WH40k, Dark Angels, Tau, Orks (några) Fantasy, Warriors of Chaos, Dwarfs Bloodbowl, Khemri
|
|
|
Hoel
T12
Antal inlägg: 610
Christian Hoel
|
 |
« Svara #1 skrivet: maj 30, 2008, 12:35:42 pm » |
|
Vi som alltid bott i #rollspel
|
|
|
|
|
Loggat
|
Christian Hoel 0704 771878 ----------------- "nolite arbitrari quia venerim mittere pacem in terram non veni pacem mittere sed gladium" -Matteus 10:34
|
|
|
Simon Strand
Medlemmar
T12

Antal inlägg: 528
|
 |
« Svara #2 skrivet: maj 30, 2008, 01:21:03 pm » |
|
den är ju lika intetsägande som #wh40k 
|
|
|
|
|
Loggat
|
Theremin, 0736268039
WH40k, Dark Angels, Tau, Orks (några) Fantasy, Warriors of Chaos, Dwarfs Bloodbowl, Khemri
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Antal inlägg: 2 389
Hear me roar!
|
 |
« Svara #3 skrivet: maj 30, 2008, 01:48:44 pm » |
|
Precis, känns inte logiskt att knalla in på #Rollspel i sökande efter andra microspelare tex.
|
|
|
|
|
Loggat
|
B5:ACTA: Earth Alliance, Interstellar Alliance, Shadows, Centauri, Minbari Blood Bowl: Berzerker Ratz, Big Bad Pansyslappers, Loon Brigade, Hexalotl Polliwogs, Underworld Creapers WHFB: Vampire Counts, Empire WH40K:Eldar, Genestealer, Dark Angels Epic: Eldar
"No boom today. Boom tomorrow
|
|
|
Idioten
Styrelsen
T20

Antal inlägg: 825
I'm an avataar!
|
 |
« Svara #4 skrivet: maj 30, 2008, 03:25:57 pm » |
|
Jag skrev ihop en liten notis till "framsidan" om detta, någon kanal som borde läggas till?
|
|
|
|
|
Loggat
|
/Martin B, mannen, bitterheten, legenden
"Life is best lived in the realms of imagination, as it's been proven time and time again that the real world disappoints continually" - Andy Chambers
|
|
|
|
GridPoint
|
 |
« Svara #5 skrivet: juni 03, 2008, 09:40:46 pm » |
|
#rollspel är ju i och för sig ingen Sugs-kanal. Men det spelar ju inte så stor roll egentligen.
Men det kanske inte är så bra om den körs över av bräd-, filgurs- och kortspelsprat. Då är det ju bättre med en #sugs eller motsvarande :)
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Migraine
Medlemmar
T20

Antal inlägg: 984
|
 |
« Svara #6 skrivet: juni 19, 2008, 01:36:39 pm » |
|
Bara ett iaktagande, det syns inget om irc på sugs-framsidan. Om man följer länken i RSS-feeden (som jag antar att alla använder sig av!...trots att det inte händer så mycket där så ofta) så står det att man måste logga in för att läsa, något som för mig inte går så bra eftersom logga-in-knappen inte finns där jag letar.
|
|
|
|
|
Loggat
|
WHFB: Brynulfs Scapegoats, Generic Wood elfs WH40K: Sons of Salem, Necrons Warzone: Brotherhood Blood Bowl: The Rotten Cheezers Infinity: Oroku Saki's Dojo Dashers
|
|
|
Idioten
Styrelsen
T20

Antal inlägg: 825
I'm an avataar!
|
 |
« Svara #7 skrivet: juni 19, 2008, 01:49:24 pm » |
|
Bara ett iaktagande, det syns inget om irc på sugs-framsidan. Om man följer länken i RSS-feeden (som jag antar att alla använder sig av!...trots att det inte händer så mycket där så ofta) så står det att man måste logga in för att läsa, något som för mig inte går så bra eftersom logga-in-knappen inte finns där jag letar.
Jag tog bort den notisen, eftersom alla som är intresserade läser forumet ändå. (Det är inte alltför svårt att skriva en ny om det skulle behövas dock.)
|
|
|
|
|
Loggat
|
/Martin B, mannen, bitterheten, legenden
"Life is best lived in the realms of imagination, as it's been proven time and time again that the real world disappoints continually" - Andy Chambers
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Antal inlägg: 2 389
Hear me roar!
|
 |
« Svara #8 skrivet: juli 08, 2008, 02:37:06 pm » |
|
<Ämne klistrat>
|
|
|
|
|
Loggat
|
B5:ACTA: Earth Alliance, Interstellar Alliance, Shadows, Centauri, Minbari Blood Bowl: Berzerker Ratz, Big Bad Pansyslappers, Loon Brigade, Hexalotl Polliwogs, Underworld Creapers WHFB: Vampire Counts, Empire WH40K:Eldar, Genestealer, Dark Angels Epic: Eldar
"No boom today. Boom tomorrow
|
|
|
Migraine
Medlemmar
T20

|
 |
« Svara #9 skrivet: augusti 16, 2008, 09:07:03 pm » |
|
#sugs @ irc.studentnatet.se
|
|
|
|
|
Loggat
|
WHFB: Brynulfs Scapegoats, Generic Wood elfs WH40K: Sons of Salem, Necrons Warzone: Brotherhood Blood Bowl: The Rotten Cheezers Infinity: Oroku Saki's Dojo Dashers
|
|
|
Hoel
T12
Antal inlägg: 610
Christian Hoel
|
 |
« Svara #10 skrivet: augusti 19, 2008, 01:02:57 pm » |
|
Varför får jag 'server full' när jag försöker ansluta? Jävla skumt.
|
|
|
|
|
Loggat
|
Christian Hoel 0704 771878 ----------------- "nolite arbitrari quia venerim mittere pacem in terram non veni pacem mittere sed gladium" -Matteus 10:34
|
|
|
Migraine
Medlemmar
T20

|
 |
« Svara #11 skrivet: oktober 14, 2009, 10:45:34 am » |
|
Passar på att påminna alla nya medlemmar om detta eminenta kommunikationsmedium!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|