Sybarite
Medlemmar
T10

Antal inlägg: 342
|
 |
« Svara #660 skrivet: juni 29, 2010, 05:16:04 pm » |
|
Fint  Mjo plötsligt kan alla marschera i skogar, combat skirmishers och combat fast cav blir rätt skräp och man kan knappt gömma sig. WE har inte mycket styrkor kvar. Men visst, FAQ kan ju kanske fixa lite. Nya lore of life och mängder med Treekin blir nog bra iaf.  nåja vi får se ^^
|
|
|
|
|
Loggat
|
/Elinore (DSU: Grafik) msn: sybarite6@hotmail.comWarhammer Fantasy Battles: Wood Elves, The Empire Warhammer 40,000: Chaos Marines Mordheim: Mercenaries, Witch Hunters
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Antal inlägg: 2 370
Hear me roar!
|
 |
« Svara #661 skrivet: juli 03, 2010, 08:50:20 pm » |
|
Någon som är sugen på att lira 8th ed. Warhammer på måndag eller tisdag.? 
|
|
|
|
|
Loggat
|
B5:ACTA: Earth Alliance, Interstellar Alliance, Shadows, Centauri, Minbari Blood Bowl: Berzerker Ratz, Big Bad Pansyslappers, Loon Brigade, Hexalotl Polliwogs, Underworld Creapers WHFB: Vampire Counts, Empire WH40K:Eldar, Genestealer, Dark Angels Epic: Eldar
"No boom today. Boom tomorrow
|
|
|
Sybarite
Medlemmar
T10

Antal inlägg: 342
|
 |
« Svara #662 skrivet: juli 04, 2010, 02:52:12 pm » |
|
Hmm jag är nog sugen på att spela lite till  fast då skulle jag vilja använda lite proxies i så fall. edit: jag får nog ta tillbaka det. har annat jag behöver göra.
|
|
|
|
« Senast ändrad: juli 04, 2010, 07:15:12 pm av Sybarite »
|
Loggat
|
/Elinore (DSU: Grafik) msn: sybarite6@hotmail.comWarhammer Fantasy Battles: Wood Elves, The Empire Warhammer 40,000: Chaos Marines Mordheim: Mercenaries, Witch Hunters
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Hear me roar!
|
 |
« Svara #663 skrivet: juli 04, 2010, 09:43:39 pm » |
|
Proxies går bra, nu har vi ju haft vårt 100% målat och riktigt party!  Du får hojta när det funkar.
|
|
|
|
|
Loggat
|
B5:ACTA: Earth Alliance, Interstellar Alliance, Shadows, Centauri, Minbari Blood Bowl: Berzerker Ratz, Big Bad Pansyslappers, Loon Brigade, Hexalotl Polliwogs, Underworld Creapers WHFB: Vampire Counts, Empire WH40K:Eldar, Genestealer, Dark Angels Epic: Eldar
|
|
|
Ratus
T20
Antal inlägg: 850
Fabricati diem, pvnc!
|
 |
« Svara #664 skrivet: juli 12, 2010, 03:01:06 pm » |
|
Så, någon som kan tänka sig att spela en match i slowplayturneringen ? För min del går det bra alla eftermiddagar måndag till fredag denna vecka. (torsdag något senare)
|
|
|
|
|
Loggat
|
Martin Jarl WH40K: Blood Angels, Imperial Guard WHFB: Skaven, Tomb Kings BB: Wood Elfs WZ: Imperial, Bauhaus B5: Dilgar, Brakiri "Vad är väl 5 minuters skäll mot ett liv i lättja?"
|
|
|
Ratus
T20
Fabricati diem, pvnc!
|
 |
« Svara #665 skrivet: juli 20, 2010, 11:55:39 pm » |
|
Ok, det var ingen som var sugen på BB. Kan jag fresta med Warhammer 8th? Valfritt skaven eller Tombkings?
|
|
|
|
|
Loggat
|
Martin Jarl WH40K: Blood Angels, Imperial Guard WHFB: Skaven, Tomb Kings BB: Wood Elfs WZ: Imperial, Bauhaus B5: Dilgar, Brakiri "Vad är väl 5 minuters skäll mot ett liv i lättja?"
|
|
|
Stalker
Medlemmar
T4

Antal inlägg: 42
2+ with re-roll, what can possibly go wrong?
|
 |
« Svara #666 skrivet: juli 26, 2010, 06:07:15 pm » |
|
Ok, det var ingen som var sugen på BB.
Jag är sugen men kommer ta ett tag att fixa figurer och få dem målade, så kommer inte kunna spela förän i slutet på augusti  Är dessutom inte hemma än, har varit hos föräldrarna över sommaren. - Edit - För övrigt, 666:e svaret på tråden, Dun dun duuuuuuun!
|
|
|
|
|
Loggat
|
Just nu spelar jag: Datorspel: Alien Swarm, Left 4 Dead 2, Worms: Reloaded Tabletop: Blood Bowl - Skaven (The Rabid Ratz) Rollspel: Inget Diverse Brädspel
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Hear me roar!
|
 |
« Svara #667 skrivet: augusti 06, 2010, 03:00:49 am » |
|
Vill spela Blood Bowl. Endera slow-play turneringen eller från och med måndag Newcomers turneringen.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Ratus
T20
Fabricati diem, pvnc!
|
 |
« Svara #668 skrivet: augusti 08, 2010, 10:11:02 pm » |
|
BB slowplay vore väl inte fel! Vilket datum passar?
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Hear me roar!
|
 |
« Svara #669 skrivet: augusti 09, 2010, 08:40:20 pm » |
|
Jag har semester så anytime-anywhere funkar finfint för mig. 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Ratus
T20
Fabricati diem, pvnc!
|
 |
« Svara #670 skrivet: augusti 10, 2010, 07:21:23 pm » |
|
imorgon kl 18?
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Hear me roar!
|
 |
« Svara #671 skrivet: augusti 10, 2010, 11:28:22 pm » |
|
Dumt sagt av mig kanske nu när vi bestämde i spelinköpstråden att vi ska leverera spellådorna till sugs och spela brädspel i morgon. Jag är dock helt obokad just nu torsdag till söndag.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Ratus
T20
Fabricati diem, pvnc!
|
 |
« Svara #672 skrivet: augusti 11, 2010, 07:20:57 am » |
|
Ok fredag kl 19?
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Hear me roar!
|
 |
« Svara #673 skrivet: augusti 11, 2010, 11:54:47 am » |
|
Taget! 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Lie
Medlemmar
T20

Antal inlägg: 829
Spawn more Overlords!
|
 |
« Svara #674 skrivet: augusti 14, 2010, 02:01:11 pm » |
|
Vill spela blood bowl imorgon, söndag.
Blir väl någon slowplay match för jag har inte fått mitt khemri lag ännu.
Kan börja spela från kl 16 och framåt skulle jag tro.
Stryk det!
|
|
|
|
« Senast ändrad: augusti 14, 2010, 04:33:40 pm av Lie »
|
Loggat
|
Roy Mikaelsson - DSU grafik - SUGS nyckelansvarig - 0705889542 WHFB: Orcs & Goblins || WH40k: Tyranids Infinity: Pan Oceania || Blood Bowl: Amazons - Death by Snu-snu
|
|
|
|