Roger
Styrelsen
T20

Antal inlägg: 2 370
Hear me roar!
|
 |
« Svara #15 skrivet: juni 14, 2010, 09:27:11 am » |
|
TTR är grymt. Fast nu på tisdag så är det BB i pipen men jag är gärna med någon annan gång. 
|
|
|
|
|
Loggat
|
B5:ACTA: Earth Alliance, Interstellar Alliance, Shadows, Centauri, Minbari Blood Bowl: Berzerker Ratz, Big Bad Pansyslappers, Loon Brigade, Hexalotl Polliwogs, Underworld Creapers WHFB: Vampire Counts, Empire WH40K:Eldar, Genestealer, Dark Angels Epic: Eldar
"No boom today. Boom tomorrow
|
|
|
Sybarite
Medlemmar
T10

Antal inlägg: 342
|
 |
« Svara #16 skrivet: juni 14, 2010, 09:34:30 am » |
|
Mitt favvo-brädspel Oh okej ^^ Om det inte finns så mycket intresse så kan det ju spelas nån annan dag. Men det skadar ju inte att spela det vid flera tillfällen heller ^^
|
|
|
|
|
Loggat
|
/Elinore (DSU: Grafik) msn: sybarite6@hotmail.comWarhammer Fantasy Battles: Wood Elves, The Empire Warhammer 40,000: Chaos Marines Mordheim: Mercenaries, Witch Hunters
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Hear me roar!
|
 |
« Svara #17 skrivet: juni 21, 2010, 05:52:49 pm » |
|
Nån som är sugen på att gamea något i morrn?
|
|
|
|
|
Loggat
|
B5:ACTA: Earth Alliance, Interstellar Alliance, Shadows, Centauri, Minbari Blood Bowl: Berzerker Ratz, Big Bad Pansyslappers, Loon Brigade, Hexalotl Polliwogs, Underworld Creapers WHFB: Vampire Counts, Empire WH40K:Eldar, Genestealer, Dark Angels Epic: Eldar
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Hear me roar!
|
 |
« Svara #18 skrivet: juni 28, 2010, 06:24:45 pm » |
|
Någon som är sugen på nåt spel i morgon tisdag?
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Hoel
T12
Antal inlägg: 610
Christian Hoel
|
 |
« Svara #19 skrivet: juni 29, 2010, 04:50:17 am » |
|
Jag jobbar fömiddag, så jag kan nog spela i kväll, men det får bli något relativt kort då jag ska upp 0430 imorrn.
|
|
|
|
|
Loggat
|
Christian Hoel 0704 771878 ----------------- "nolite arbitrari quia venerim mittere pacem in terram non veni pacem mittere sed gladium" -Matteus 10:34
|
|
|
Sybarite
Medlemmar
T10

|
 |
« Svara #20 skrivet: juni 29, 2010, 10:06:26 am » |
|
Jag spelar gärna någonting ikväll 
|
|
|
|
|
Loggat
|
/Elinore (DSU: Grafik) msn: sybarite6@hotmail.comWarhammer Fantasy Battles: Wood Elves, The Empire Warhammer 40,000: Chaos Marines Mordheim: Mercenaries, Witch Hunters
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Hear me roar!
|
 |
« Svara #21 skrivet: juni 29, 2010, 11:26:49 am » |
|
Purrfect då är vi hittils tre spelare. 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sybarite
Medlemmar
T10

|
 |
« Svara #22 skrivet: juni 29, 2010, 04:43:42 pm » |
|
När borde jag vara där btw? ^^
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Hear me roar!
|
 |
« Svara #23 skrivet: juni 29, 2010, 04:44:23 pm » |
|
18 brukar tisdagspelstarten vara men jag ska försöka vara där lite tidigare.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sybarite
Medlemmar
T10

|
 |
« Svara #24 skrivet: juni 29, 2010, 04:57:46 pm » |
|
Oki, tack då vet jag  tänkte om det kanske var annorlunda nu på sommaren.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Hoel
T12
Antal inlägg: 610
Christian Hoel
|
 |
« Svara #25 skrivet: juni 29, 2010, 06:17:37 pm » |
|
Jag kollade forumet när jag kom hem vid 15. Jag vet inte hur fan jag kunde missuppfatta, men på något sätt registrerade min hjärna inte att det blev något. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
|
|
|
|
|
Loggat
|
Christian Hoel 0704 771878 ----------------- "nolite arbitrari quia venerim mittere pacem in terram non veni pacem mittere sed gladium" -Matteus 10:34
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Hear me roar!
|
 |
« Svara #26 skrivet: augusti 06, 2010, 03:06:13 am » |
|
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Klas.S
Styrelsen
T4

Antal inlägg: 20
|
 |
« Svara #27 skrivet: augusti 08, 2010, 10:07:34 pm » |
|
Precis kommit tillbaka till Skövde igen. Jag kan gärna tänka mig att spela något i veckan. Skall ta en titt på spelen om det är något jag är mer sugen på än annat.
-- Klas Strömblad
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Protoman
Medlemmar
T12

Antal inlägg: 703
Tenderheart care bear doesn't care
|
 |
« Svara #28 skrivet: augusti 12, 2010, 02:29:47 am » |
|
Precis kommit tillbaka till Skövde igen. Jag kan gärna tänka mig att spela något i veckan. Skall ta en titt på spelen om det är något jag är mer sugen på än annat.
-- Klas Strömblad
Kom förbi på Måndag och spela Arabian Nights.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Roger
Styrelsen
T20

Hear me roar!
|
 |
« Svara #29 skrivet: augusti 12, 2010, 02:34:53 am » |
|
Japp, Arabian nights planeras till på måndag. Anmälda hittils är: Mats, Jakob, Roger. Finns plats för tre spelare till så anmäl er här.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|